AdSuck DNS Server 2.5.0

Diskutiere AdSuck DNS Server 2.5.0 im Security News Forum im Bereich Security Talk; Adsuck is a small DNS server that spoofs blacklisted addresses and forwards all other queries. The idea is to be able to prevent connections to...

1. #1 newsbot, 31.12.2012
    newsbot

newsbot Foren Gott

Adsuck is a small DNS server that spoofs blacklisted addresses and forwards all other queries. The idea is to be able to prevent connections to undesirable sites such as ad servers, crawlers, etc. It can be used locally, for the road warrior, or on the network perimeter in order to protect local machines from malicious sites.

Weiterlesen...

2. Anzeige

Schau dir mal diesen Ratgeber an. Dort findest du bestimmt etwas.
    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

AdSuck DNS Server 2.5.0

Die Seite wird geladen...

AdSuck DNS Server 2.5.0 - Ähnliche Themen

1. AdSuck DNS Server 2.5.0

AdSuck DNS Server 2.5.0: Adsuck is a small DNS server that spoofs blacklisted addresses and forwards all other queries. The idea is to be able to prevent connections to...
  2. AdSuck DNS Server 2.4.3

AdSuck DNS Server 2.4.3: Adsuck is a small DNS server that spoofs blacklisted addresses and forwards all other queries. The idea is to be able to prevent connections to...
  3. Samba 4 Schema erweitern per LDIF - Server is unwilling to perform (53)

Samba 4 Schema erweitern per LDIF - Server is unwilling to perform (53): Hallo zusammen, ich versuche gerade ein Samba 4 mittels LDIF zu erweitern. Die Objekte in dem LDIF stammen von einem Windows AD. Hintergrund ist,...
  4. Raspberry als Musikserver

Raspberry als Musikserver: Ich habe einen raspi als mpd laufen. Mein raspi Version 3 hat die HiFi-Berry Karte drauf. Als Speicher habe ich intern 128 GB Micro-SD und über...
  5. Daten Convertieren und auf einen Server schieben?

Daten Convertieren und auf einen Server schieben?: Hi Ich habe ein rriieesseennn Problem. Ja ja mit Windows gehts ned ich weiss.... Es geht darum auf meinen Web CMS möchte ich "echtzeitdaten"...