Tenshi Log Monitoring Program 0.14

Dieses Thema im Forum "Security News" wurde erstellt von newsbot, 03.06.2012.

1. #1 newsbot, 03.06.2012
    newsbot

newsbot Foren Gott

Tenshi is a log monitoring program, designed to watch a log file for lines matching user defined regular expression and report on the matches. The regular expressions are assigned to queues which have an alert interval and a list of mail recipients. Queues can be set to send a notification as soon as there is a log line assigned to it, or to send periodic reports.

Weiterlesen...

2. Anzeige

Schau dir mal diese Kategorie an. Dort findest du bestimmt etwas.
    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Tenshi Log Monitoring Program 0.14

Die Seite wird geladen...

Tenshi Log Monitoring Program 0.14 - Ähnliche Themen

1. Open Source Monitoring Conference im November in Nürnberg

Open Source Monitoring Conference im November in Nürnberg: Vom 18. bis 20. November veranstaltet die Firma Netways wie jedes Jahr die Open Source Monitoring Conference, die Netzwerküberwachungsprogramme...
  2. IPv6 Address Monitoring Tool 1.0

IPv6 Address Monitoring Tool 1.0: ipv6mon is a tool for monitoring IPv6 address usage on a local network. It is meant to be particularly useful in networks that employ IPv6...
  3. OS X: Icinga Monitoring Distribution

OS X: Icinga Monitoring Distribution: [IMG] Ich habe Icinga für Mac OS X veröffentlicht. Es läuft ab Mac OS X 10.3.9 Panther. ---------- Die Software Icinga dient der...
  4. IPv6 Address Monitoring Tool 0.1

IPv6 Address Monitoring Tool 0.1: ipv6mon is a tool for IPv6 address monitoring on local area networks. Weiterlesen...
  5. Lokales Monitoring

Lokales Monitoring: Ich suche für meinen Homeserver ein lokales Monitoring mit Mail Notification. Sprich ich will an sich nur Temp, Last, Raid und evtl. den ein oder...