Video-TIP!

Dieses Thema im Forum "Member Talk & Offtopic" wurde erstellt von Andre, 30.05.2003.

1. Andre

Andre Foren Gott
    Moderator

HIPPIES FROM HELL

Hippies from Hell are a group of hackers, techies, artists, writers and puzzlers. In the eighties they published hacker magazine Hacktic and in 1993 they started the first Dutch Internet-provider, xs4all, thus opening the Internet for the general public. Apart from this they throw wild parties and organize open-air hacker festivals, using the Internet as their social platform. On their mailing list they discuss almost every aspect of our technology infested society. The Dutch hackers, as the hippies were called initially, are a special group within the international hacker movement, which they helped create for a large part.
    In the film artists play with hardware, young hippies hack their school-calculators, lock pickers open locks without a key: hacking is not just fooling around with technology, it is an attitude, an activity, a verb.

The film is available for download in DIVX-format (Mac OSX-users can try VideoLan) and as Quicktime streaming & downloadable video. Hippies From Hell can be distributed freely for personal use but remains (C) copyright 2003 Ine Poppe.

++++bestimmt ein interessanter 53 Min film :-)
    saugen unter :
    http://hippies.waag.org/

have fun!

2. Anzeige

Schau dir mal diese Kategorie an. Dort findest du bestimmt etwas.
    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. g_eXx

g_eXx gentoo-user

naja ich habs mir mal reingzogen aber ich fands irgendwie langweilig.

Ich sag ja nix gegen die Hacker in den Niederlanden usw. aber der Film ist öde.

:rolleyes: tja das ist meine Meinung

4. Andre

Andre Foren Gott
    Moderator

hmmm..ich glaub du hast recht...
    ich hab ma kurz reingeschaut..und er scheint wirklich öde zu sein :(

naja..vieleicht hat ja trotzdem einer interesse ;)

5. oenone

oenone Freier Programmierer[Mod]

noch ein video tipp...

passt zwar nicht ganz, aber trotzem (will keinen eigenen thread aufmachen):

für alle fans von anime oder matrix:

montag, 23:50 auf pro sieben kommen die 9 Animatrix Kurzfilme.

Auf Bald
    oenone

6. Anzeige

Vielleicht findest du HIER Antworten.
    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Video-TIP!